Monday, October 25, 2010

Zaman Kanak-kanak

Teringat time-time kecik dulu..banyak peristiwa & memory land yang tak ley di lupekan, well..aku pon x lari dari kenakalan mase kecik-kecik, tapi seronok mase tue..tak penah pon nak fikir macam orang dewasa..so now aku nak share sikit gelagat cousin2 & ank buah aku...


"Chibam"
Mohd Iqbal Irfan
kegilaan orang ramai
anak pada cousin aku, Mohd Izhar & Nurrul Ain
active, tak reti duk diam, pandai posing depan camera
eeee...geram dengan budak chibam nie


"Share Together"
ank kpd cousin2 aku gak
actually aku tak bape ingat name budak2 kecik nie coz tak selalu jumpe
lebih suke makan same2...siap bertambah lagi
walaupon dieorg nie jarang jumpa tapi close


"Litter Cute"
selain Iqbal..aku suke snap pic budak tomey nie
serius lupe name die...ermm?? nanti aku tnyer cousin aku
banyak bercakap kecik nie
paling best die pandai pose


"The Big Army"
dieorg nie semua anak2 cousin aku yang jarang sekali nak berhimpun
time2 raya jer baru dieorg bertandang
bile dikumpul semua..betapa ramai nyer cucu cicit atuk aku nie
kalu datang raya kene sediakan ampau lebih, kalu tak, ermm...tak cukup


"Yaya"
ank pada cousin aku Suzana & Akmar
aku suke betul dengan rambut die..adehh..jeles I tau!!
"guna jari pon boley" (iklan shampoo)
pandai cousin aku jage rambut anak die nie..
suke tanye macam2, suke bergambar

2 comments:

Unknown said...

santek nyer gambar....auwww....

MyraEdora said...

hehehehe...time acih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...