Wednesday, April 6, 2011

RajaDariSegalaRaja

Durian Raja Buah

adoii..bile aku dpt ngap ini buah?? mengidam sudah...kalau mengandung nie abis laaa..gile betul dgn buah nie..apesal aku pon tak tau?? bau dia pehh....manusuk der, tp pelik nape ade orang tak suke bau buah nie?? mybe kuat sgt kot baunyer..kalau letak dlm aircond, ermm...abis laa mau pengsan baunyer...dpt yg mcm color kuning nie...nikmat nyer yummy...sedapnyer

Sambal Tempoyak

Nie pulak tempoyak...aduhh lg syahdu..mkn dgn nasi putih...confirm jilat jari, kebanyakan org ade masukan tempoyak dlm lauk, nak2 lg masak lemak cili api..pehh..gian tak ingat laaa..actually memang favourite aku dr kecik ag...biasalah org nogori biasa dgn sambal tempoyak nie..sedap rasenyer..masam manis mix dgn cili padi..baru terangkat..

Pada pengemar durian 2 confirm akan hadap ape jua hidangan berasaskan durian..tp ade je kwn aku tak suke durian nie..terutama my laling Lady Jannah...aku tak tau ape yg die tak suke sgt dgn durian nie...ko layan jelah kwn ko nie melahap buah nie..hahahhaha..owhh..durian ekau jelah yg paling aku suke..heheheheh


adios
xoxo
Myra

2 comments:

Lady Jannah said...

alamakkkk...
tang sambal tempoyak tu aku suke..
adeyy..sedap2...
aku bukan xsuke...
aku cume xsuke durian yg baru je dibuka dr kulit dia tu..
kalau wat masak2..
aku makan... yg pure dr buah tu je aku xley nak makan.. ehehehhee....

deeya said...

pak tam pun ta suke dorean .... oh ! gitu rupanya tempoyak yer . ta pernah tengok pown .. okey ! aku jakun .. huhu ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...