Thursday, March 31, 2011

HilangSegalaMood

Apa KES??
pagi bangun sahur pon dah terlewat
ngantuk pulak pepagi g keje
memang saje cari maut lah tu..stim je mata
mood confirm la takde..abis lari semua
datang je ofis kene bingit pulak, ade 1 insident but miss communication jer
gile gak arr..nak layan mate aku yg ngantuk nie
nak buat keje dah malas...so update ape yg patut jer
on YM chat dgn mybestever..giler on YM time work
kahkahkahkah...ade aku heran?? cover baek laa der
janji my work done n submit on time (giler bongkak) hehehhehehe
sanggap terus menular..aku tengok jam lom ag time lunch
mula nak tido kt ofis sebab lazy punyer pasal..bile fikir balik tilam sedap kt umah
ape ag..aku chow n buat taik mate kat umah
over dos la plak..terover limit..tengok jam terus melompat
solat Zohor..haduiii mamai gak time tu..but alhamdulilah undercontrol
Now...keadaan pulih sedikit cume rase kepenatan pulak
tak sabar nak berbuka nanti..rase macam nak makan k
ueh teauw kungfu (haiiiyaa!!!)
hahahahhahaa
ari nie tak tau ag K.Nurul & Abg Sarjan nak bukak gerai ke tak..so i'm waiting call from them
tp serius ari nie rase nak rest..tapi nak buat camne dah part time work
so..u need to do Myra


GilerKengantukan

Semoga puasa hari ini memberi makna & pengertian
hahahahahha
macam ustazah la pulak
hope esok kembali dengan mood ceria like Beautiful Nara
ape benda tue??
hahahahhaha..taip aje aku
to Damia n adik Upin (aku lupe name die so call him upin)
jap ag aku nak kacau korang..jaga2 arr

adios
xoxo
Myra

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...